Mutlu Haritalar

Mutlu Haritalar

Code.org internet sitesinden bilgisayarsız kodlama etkinlikleri kısmından alınmış ve Türkçeleştirilmiştir. Etkinliğimizin amacı öğrencilerin algoritmik düşünme becerisi geliştirmelerini sağlamak. Öğrencilerin kendilerine özgü algoritma oluşturma sağlamak.

Etkinliğimize başlamadan önce algoritma ile alakalı 6 soruluk testi sınıf içinde öğrencilere uygulayarak etkinlik için öğrencileri hazır bulunuşluluk seviyesine gelmelerini sağlayabilirsiniz.

Örnek Test Sorusu

Testi öğrencilere uyguladıktan sonra etkinliği öğrencilere kolayca uygulayabilirsiniz. Etkinliğimizde “kidbots” etkinliğinde olduğu gibi bir oyun tahtası mevcuttur. Oyun tahtası üzerine kesip yapıştırabileceğiniz karakterler ve algoritma oluşturmak için kullanabileceğiniz ok işaretleri mevcuttur. Kidbots etkinliğinde olduğunda gibi oyun tahtası üzerine karakterleri koyarak öğrencilerin oluşan durumla ilgili algoritma oluşturması isteyebilirsiniz.

Oyun Tahtası
Karakterler ve Algoritma İşaretleri
Paylaş,

Yazar hakkında

Orhan Gazi DEMİRCİ administrator

1984 Samsun doğumluyum. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Bilgisayar öğretmenliği 2007 Mezunuyum. Bafra İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde Fatih Projesi eğitmenliği görevinde bulunmaktayım. KodlaBafra yürütücülüğü 2017 yılından beri yürütmekteyim. Evli ve bir çocuk babasıyım.